Meer tijd voor je gezin

Voor nieuwe ondernemers is het moeilijk om elke dag en elk uur bereikbaar te zijn voor klanten. Wanneer je net een gezinnetje bent begonnen wil je hier ook tijd aan besteden. Je vrouw heeft hulp nodig maar ziet je telkens alleen achter de telefoon zitten. Zij heeft er genoeg van en de stress in huis loopt op. Een ondernemer zit natuurlijk niet te wachten op extra stress naast al het werk dat gedaan moet worden. Om jezelf wat rust te geven kan je een antwoordservice inschakelen. Je loopt hierdoor geen kans dat je een oproep en een klant mist. Tussen 08.00 en 18.00 wordt de telefoon overgenomen en zullen je klanten in goede handen zijn. Je kan rustig gaan vergaderen of tijd met je gezin doorbrengen.  

 

Met een persoonlijke telefoniste blijf je altijd op de hoogte van alle gesprekken en worden deze samen besproken. Ook ontvang je een verslag per e-mail om helemaal up-to-date te blijven. Elke onderneming is anders waardoor je jouw wensen kan aanpassen aan de antwoordservice. Ook kan de persoonlijke telefoniste zich bezighouden met afspraken maken, agenda beheren, klanten terugbellen en e-mails beantwoorden. Zie dit als een eigen receptioniste zonder dat zij in de buurt is. Til je onderneming tot een hoger niveau door een derde partij de telefoon werkzaamheden te laten beheren. Deze service is volkomen betrouwbaar en houdt zich bezig met jouw privacy. Om de voordelen van een antwoordservice uit te proberen bieden veel organisaties een proefperiode van dertig dagen aan. Zo kun je erachter komen of dit een perfecte aanwinst voor je onderneming zou kunnen zijn.  

 

Een onderneming hebben met meer tijd voor je gezin en geen ruzie met je vrouw, wie wilt dat nou niet? Een antwoordservice telefoonservice is het extra handje dat zeker nodig is bij een goedlopende onderneming. Haal meer klanten binnen door vaker bereikbaar te zijn.